Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (GREEN FAMILY Michał Krzosek, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź, sklep@greenbox.com.pl, numer telefonu: +48 513 337 812) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jeżeli otrzymaliście Państwo rzeczy w związku z umową prosimy odesłać lub przekazać je nam pod adres: Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Uszkodzona przesyłka

  1. W przypadku realizacji dostawy przez przedstawiciela firmy kurierskiej, Klient ma prawo sprawdzić czy dostarczona przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy nie nosi znaków świadczących o możliwości jej wcześniejszego otwierania.
  2. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania, prosimy w obecności kuriera lub pracownika poczty sporządzić protokół szkody. W przypadku wykrycia szkody niewidocznej z zewnątrz, można w ciągu 7 dni zgłosić sytuację firmie przewozowej lub sprzedawcy. Protokół szkody przesłany do Sprzedawcy wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
  3. Jeżeli kurier wyrazi zgodę można otworzyć paczkę i sprawdzić czy również zawartość paczki została uszkodzona i na tej podstawie podjąć decyzję o przyjęciu lub odrzuceniu przesyłki.
  4. Po otrzymaniu od Klienta informacji o zaistniałej sytuacji i potwierdzeniu zdarzenia w firmie kurierskiej, niezwłocznie, na własny koszt zostanie wysłana przez Sprzedawcę drugą paczka z nowym, nieuszkodzonym produktem.
  5. Jeśli Klient stwierdzi uszkodzenie zawartości przesyłki już po jej odebraniu lub niezgodność zawartości ze złożonym zamówieniem, prosimy o niezwłoczne powiadomienie o tym Sprzedawcy.


Składanie reklamacji

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
  2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar bez wad.
  3. Reklamację można złożyć na przykład w następujący sposób:
    a) pisemnie na adres Sprzedawcy:  GREEN FAMILY Michał Krzosek, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź
    b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: sklep@greenbox.com.pl
    c) telefonicznie pod numerem: +48 513 337 812
    d) osobiście w siedzibie Sprzedawcy: GREEN FAMILY Michał Krzosek, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź
  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. Reklamowany towar prosimy odesłać lub dostarczyć osobiście na adres Sprzedawcy: GREEN FAMILY MICHAŁ KRZOSEK, Dąbrowskiego 249 lok. 204, 93-231 Łódź.

 
Więcej informacji o reklamacjach można znaleźć w naszym regulaminie (pkt. 6 i 7)

 


 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl