Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

Która wersja kaloryczna jest dla mnie? Który Box wybrać?

Odpowiednio dobrana dieta jest głównym czynnikiem odpowiadającym za spalanie tkanki tłuszczowej. Aby zapewnić sobie wymarzoną sylwetkę należy właściwie się odżywiać. Zatem jaką ilość kalorii w Green Box wybrać aby osiągnąć cel?

  • 1200 kcal- jadłospis skierowany głównie do kobiet o siedzącym trybie życia (praca siedząca, brak lub znikoma aktywność fizyczna) chcących stracić zbędne kilogramy. Zalecany dla Pań o BMI prawidłowym lub wskazującym na nadwagę (BMI=25-30 kg/m2).
  • 1800 kcal- jadłospis skierowany do mężczyzn o siedzącym trybie życia (praca siedząca, brak lub znikoma aktywność fizyczna) chcących stracić zbędne kilogramy, ale mieszczących się w graniach BMI prawidłowego lub wskazującego na nadwagę, kobiet o zwiększonej aktywności ruchowej (praca fizyczna/ ćwiczenia min. 3 razy w tygodniu) oraz kobiet z otyłością (BMI> 30 kg/m2). Polecany także osobom, które mają prawidłową masę ciała, a chcą zdrowo się odżywiać.
  • Mężczyzną, którzy są aktywni fizycznie (praca fizyczna/ ćwiczenia min. 3 razy w tygodniu) oraz zmagającym się z otyłością zalecamy zwiększenie jadłospisu 1800 kcal o 100 lub 200 kcal.

 

Co jeśli 1200kcal to za mało dla mnie, a 1800kcal to za dużo?

Od października obie wersje kaloryczne mają listę produktów dzięki którym dopełnisz kaloryczność o 100kcal i 200 kcal każdego dnia. Znajdziesz je w zeszycie z planem żywieniowym Green Box.

Czy można coś zjeść pomiędzy posiłkami podanymi w planie?

Plan żywieniowy jest ułożony tak aby zapewnić pięć posiłków w ciągu dnia. Pomiędzy posiłkami może jednak czasami pojawić się ochota lub nawet potrzeba na zjedzenie czegoś dodatkowego. Nie sięgaj od razu po coś słodkiego. Postaraj się stosować poniższe zasady a będzie Ci łatwiej.

  1. Staraj się pilnować równych odstępów między posiłkami – około 3,5 - 4 godziny. Dzięki temu nie doprowadzisz do dużych wahań glukozy we krwi, a tym samym twoja ochota na coś dodatkowego będzie znacznie mniejsza.
  2. Wypijaj przynajmniej 1,5 litra niegazowanej wody mineralnej. Woda powoduje, że żołądek się wypełnia, jednocześnie nawadnia nasz organizm. Jeśli więc najdzie Cię ochota na przekąskę – wypij szklankę wody.
  3. Pij ciepłe słabe herbaty między posiłkami lub kawę z mlekiem. Pomogą ci wypełnić żołądek, przez co będziesz mieć mniejszą ochotę na podjadanie między posiłkami. Jeśli to nie pomaga, zwiększ ich ilość!
  4. Jeśli jednak wszystkie poprzednie sposoby zawiodły i nadal czujesz, że musisz coś przekąsić niech to będzie jedna z poniżej wskazanych przekąsek: pół papryki lub 1 mała marchewka.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl